Fredags mys med Jejje


Igår flydde jag fältet efter att ha lagat Kyckling á la Oscar och ädelostsallad till mig och Angelica. Kristian och hans kompis Henka + tjej Johanna skulle dricka öl och spela Tekken som är ett fightas spel till Ps3. Jag tycker inte det är så roligt att sitta och kolla på när folk blir berusade och spelar tekken en hel eftermiddag och kväll. Så jag vill hellre se Idol hemma hos Jejje. Mycket roligare!!

Väldigt fin grafik i nya Tekken 6

Så När Jejje sluta jobbet kom hon förbi och hjälpte mig att bära lite, hon bor ju bara ett kvarter upp så det är ju inte långti mellan precis. Väl hemma hos henne inser vi att det är mycket mat så hon ringer till Elin och frågar om hon vill komma förbi och se på Idol och äta lite. Det vill hon så klart!! Så hon dök upp efter åtta tiden.

Efter maten så blev det vattenpippa, Angelicas favorit!! Jag tycker det är rätt gott eftersom det är frukttobak, smakar inte som en cigarett. Det är ju lite nikotin i så man blir ju lite yrr i bollen av det. Så drack vi té till som vi brukar. Vi röker inte vattenpipa jämt hos Jejje men det händer.

Vattenpipa

Sen gick jag hem när vi visste att det blev Erika som fick lämna Idol, det hade vi nästan räknat ut. Eddie hade nog mer små tjejer som fans. Tjejerna brukar ju ryka först i Idol, men nu har det ju varit varannan så det är ju bra fördelat. Reza var klart en av de bästa igår kväll. Undra vad det är för tema nästa vecka, detta Las Vegas tema tyckte jag var så där.


När jag hade gått ut från Jejje för att slänga sopperna så har de jäklarna satt nytt lås på grinden så jag kommer inte ut, går runt och där är det samma sak. Inlåst på Angelicas innergård, roligt värre! Så lite smått desperat ringer jag upp till henne, så säger hon att jag ska kolla om det är kod, så jag går bort mot grinden igen. Ser att det sitter som en "knapp" testar och trycker och vips så öppnar sig grinden, de hade med andra ord lagat grinden. För gick detatt gå ut och in utan problem. Skönt att det inte var något större problem så jag kom hem till fyll kajorna.

Kristian hade ju köpt 10 st starköl som var av 50cl sorten, Henka hade med Krokodil öl rätt många Jojjo hade vin, plus att vi hade sprit hemma så de var ju väl till försedda. Men de gick vid halv tolv tolv så så sent blev det inte, och de var väl inte så fulla som de kunde ha varit heller för den delen. Men lukten av öl är inte så super nice precis.

Skönt att få somna in och sova, sen efter en bra tjej kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0