Tidsfördriv... onödigt vetande

Hitta detta på Sophiehs blogg,

så jag har fördrivit min tid med att fylla i mina svar.



Klädsel: Svarta jeans och en svart t-shirt och ett par

Vad använder du just nu för skor: Mina vita/rosa Asics, men behöver en höstsko.
Favoritfärg på kläder: Gillar det mesta men svart, vitt, rosa, och kaki är favoriter.

Senaste person som
Sov i din säng:
Ingen mer än katten fårsova på min sida! Andra sidan är Kristians.
Du pratade med: i Mobilen Kristian, på FB Malin
Du delade en drink med: Ehm oj. Vet inte! Det var väääääääällllldigt länge sedan jag drack en drink.
Du gick på bio med: Kristian, Linda, Johan, Katarina och Mattias vi såg Bröderna Karlsson
Du gick på stan med: Jobbet i går.
Skällde på dig: Kristian?

Senaste
Låt du hörde:
Spotify har rullat hela dagen så de av löper varandra på deras toplista.
Film du såg: Pretty Women igår på 5:an
Mat du åt: Fiskgratängen är i ugnen just nu, annars var det tost till lunch.
Kram: Räknas katten?
Puss: Krisitan


Fest:
Senaste festen.. om kalas räknas så är det när Linda fyllde år. Men fest fest var i april när Carin hade 80-tals fest.
Känslan: Rastlös, uttråkad och hungrig just nu.
Ilska: Blir inte arg så ofta så jag mins inte.
Resa: Lägntar till värmen med sol och bad, nästa år kanske?

 

Glädje: Mina nära och kära, överraskningar och allt som är värt att glädjas förr.

Dröm: Jag drömer massor om nätterna, och dag drömmer ofta på den vakna tiden
Boken du läste: Pågrund av Leon- Jenny Leeb
Personen du träffade: De på jobbet igår.
Personen du pratade i telefon med: Kristian ringde från London för många timmar sedan.

Personen du fick sms av: Kristian. vilket inte hör till vanligheten!

Gången du åt en 7-eleven korv:
Gången du var utomhus: Förut idag
Gången du sov: inatt..
Saken du köpte: Lite små saker på ICA Delfinen


Om dig

Namn: My
Ålder: 26
Längd: 1,52cm
Vikt: 30kg för mycket
Civilstatus: Sambo


Smeknamn: Mysan
Syskon: Lilla syster Li, Lilla bror Kim och Storebröderna Daniel och Patrik
Sysselsättning: Arbetar 100% som Personlig Assistent
Bra egenskaper: Snäll, lugn och omtänksam, bl.a.
Dåliga egenskaper: Konflikt rädd, och oroar mig lite för mycket lite för ofta.


Hårfärg: Ljus brunt
Ögonfärg: b
Skostorlek: 38




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0