Pysslat

Idag har vi varit ute hos kusin Caroline i Brunneby, där vissa hon oss ( min lilla syster. kusin Kina och mig) hur man gör fina kort. Vi började med att äta lite Gulasch soppa, som värmde gott då det har varit lite ruggigt idag. Sedan vissa hon oss hur man stämplar och scrapbookar ihop kort. Hon hade verkligen massor med saker, så det var ju som rena paradiset för en pyssel älskare som mig själv.
Jag körde lite bröllops tema över min kreation, i kombination med höst. Det skulle ju vara jätte kul att skapa egna kort den dagen bröllop står på agendan men det är ju rätt tidskrävande. Mina skapelser som jag har gjort idag tog mig säkert 4h, och då är det inte ens klart och ihop satt. Men för mig är det väldigt avkopplande att pyssla och få ha händerna sysselsatta.
Några länkar jag hitta i inspirations tidningar som hon hade : Stämpelgården & Mangolia INK Magazine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0