I <3 Aloe Vera

Som ni vet så Älskar jag ju Forevers produkter, så i lördags 11:e sep hade jag äntligen ett Aloe Vera Party för några av mina vänner. Där vi gjorde en ansiktsbehandling med Basic produkterna. Jag tycker om de väldigt mycket för de är enkla att använda, så blir man silkeslen i hela ansiktet.

Jag köpte även Aloe Nourishing Serum jag har tyckt att den har varit lite dyr eftersom den kostar ca 500kr. Men nu så här i efteråt är jag helt såld!! Du behöver endast 1-3 st pump, av ett pumptyrck får du en pytteliten klick serum som kanske är lika stor som en majskärna kanske. Eftersom Serumet är så himla drygt så får man ta lite på finger topparna och massera in i ansiktet. Massor med fukt, och du blir hur en som helst.
Är så himla nöjd med serumet för det kommer räcka i hur många månader som helst. Jag kan tycka att det är lite svårt att komma ihåg att göra ansiktes behandling, eller ordentlig rengöring. Men jag har kommit på ett jätte bra knepp man passar helt enkelt på några gånger i veckan  när man duschar. Smidigt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0