Helgen...

Redan söndag, en ledig helg försvinner så snabbt! Igår så tog jag en rejäl sovmorgon då min kropp verkligen behövde det, så sov i 11 timmar.
Sedan körde ajg bil in till stan där vi åkte och kolla på tapet till vardags rummet, vi hitta många fina på Colorama men den vi fastana för fanns på PeGe's på Lindövägen. En vitt tapet som går i andra vita toner, så är det ett mönster av Ekar. Vi fastna för den båda två på en gång, så nu har vi beställ den, och den förväntas finnas i butiken på onsdag. Vårat vardagsrum är 4m x 10m, ganska så stort med andra ord. Men vi ska bara ha tapet på en väg som är 10 m, men eftersom det är två dörr öppningar så blir det inte riktigt 10 m att tapetsera. Så nu återstår det några timmar med slipning,så vägen är klar till nästa helg!
Sedan körde jag ut till Maxi då Kristian skulle kolla efter ett par skor. Sedan körde jag hemåt. Kristian tyckte att det gick jätte bra, fick ett motorstop pga av för lite gas på 1:an. Så nu kör jag tydligen så  bra att jag kan få låna bilen!! Det är ju alltid ett stort +.
Sedan lagade jag fläskpannkaka till en sen lunch, åkte ner till vännen Linda och fick och prata massor. Alltid lika trevligt, det har det väldigt mysigt hemma hos sig eftersom hon har ett stort intresse för inredning. Sen fick jag skjuts hem. Väl hemma vänta Kristian och hans mamma, så då var det tags att laga mat igen. Vi lagade masta med vitlöks klyftor och grillad kyckling i. Mycket gott tycker vi.
Sedan blev det tv mys.
Idag blir det hemma sysslor, promenad och mys i ensamhet då Kristian jobbar yttligare en vecka natt. Man kanske skulle ut i trädgården och fixa lite med...

Kommentarer
Postat av: Linda

=) så glad jag blev av att läsa det där!!! kram vännen

2010-10-10 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0