Att göra en tårta...

Hitta den här tårtan i "Mer Smak"
Nötmarängtårta,
den på minner om den jag vill göra!!
Har funderat på en ny tårta... Vad man kan lyckas åstakomma med saker som jag tycker är gott... Jag tycker att nöttkakor är väldigt väldigt gott. Så då tänker jag att man har en sådan botten. Ev även en marängbotten. Hemma gjord chockladkräm, klyftade färska jorddgubbar. Sen är frågan om man ska ha något mer eller om den skulle kunna funka så eller om man behöver lite vaniljgärdde med kanske??

Att skapa tårtor är inte direkt min grej, men någon gång ska ju vara den första.

Insperande sidor och tårtmakare:

Tårtgumman

Saras Tårtor

Erica O'Brien - Cake Design
Gunilla Wall
Clenas Tårtor
Tårtpinglan
Tårtor och Annat smått & gott
Ultimate Cake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0