Helgerna bara försvinner

Helgen försvann i ett nafs, lördagen kände jag mig energilös och trött. Så fastna framför MTV's Jersy Shore weekende medan jag försökte packa lite. Så nu är hela bokhyllan tömd, vilket känns väldigt bra. Det är själv klart fortfarande hur mycket som helst kvar att packa men tar man ett rum i taget så känns det enklare. Det som är kvar i Vardagsrummet är ju det som hänger på vägarna, det som är i ett glasmonter, lite låder under bordet.
Men som sagt det är bara att packa när man har lust och tid, vi kommer ju att flytta ut alla saker och möbler redan den 19 juni!!! Så är det en skarv på ca 1,5 vecka innan 1 juli, då kommer vi bo i Bränntorp förmodligen eller på Bråvalllagatan. Men lutar åt Bränntorp för då kan vi ta med katterna annars måste vi lämna bort dem på pensionat, det funkar ju men känns väl inte som den bästa lösningen.

Tiden bara rinner iväg just nu, det som är lite synd är att våran lägenhet har inte blivit ut hyrd ännu. Så som det ser ut just nu kommer vi få dubbel hyra en månad, men det finns ju både fördelar och nackdelar med det. Fördelen är ju att man har verkligen god tid på sig att städa!! Men vi får se vi kanske har tur vem vet?! Nu på fredag kommer det ett gäng med folk som ska kolla på lägenheten, jag är ledig så det passar ju.

Ska bli riktigt roligt vart fall!!!
Inte långt kvar, snart snart så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0