I <3 Aloe Vera

I LOVE MY Aloe Vera
Igår var jag och hämta månadens lilla påse hos Maria en liten guling, Aloe Vera Gel som man dricker en hut av varje morgon. Håller magen och tarmar i gång, shampo för tarmarna. Sen hade jag beställt en Aloe Sunscreen Lotion som jag ska testa i sommar, solskydsfaktor 30 mot både UVB och UVA strålning. På köpet fick jag ett Aloe Lipp helt klart det bästa läppsylet ever som jag har testat. Det torkar inte ut, och man får mjuka fina läppar. Perfekt att ha med ifal man får något bet eller likande kan man ha på det.
Jag är helt frälst i just Forever Living Products, eftersom aloe veran är fortfarande färsk i deras produkter. Annars dör oftast aloe veran när man till sätter olika kemiska produkter. Så bara för att det står Aloe Vera behöver det inte betyda att det är bra. I Forevers produkter finns det alltid Aloe Barbadenis (stabilized Aloe Vera Gel)

Jag har tänkt ha ett Aloe Vera party längre fram då får ni komma och testa produkterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0