3 kramar = bra present?

Undra varför jag har blivit lite slö med att blogga?? Annat tar upp min tid lite mer skulle jag tro, men det är väl knappast något viktigt som hemmet, teorin eller liknade. Nej det är nog den där Facebook och FarmVill skulle jag tro. Illa illa...
Ännu en helg har passerat, skönt med ledighet som alltid. Det har ju kommit sjukt mycket snö, jag är dock en av dem som gillar all snö. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder - ibland vart fall!! Har tyvärr inte blivit någon foting i helen men det kommer ju fler dagar som tur är. Detta väder verkar ju hålla i sig rätt bra, skulle gissa på att snödjupet är runt 0,5m. För detä r sjukt mycket snö, och när jag ser en stor snövall så spriter det lite i kroppen och jag skulle vilja klättra i den och hoppa lite men det vågar jag så klart inte för vad skulle folk tro då?! Då kommer den vuxna människans göra bort sig samvete in och det går ju inte att var för annorlunda. Men jag kan ju låna något barn och å ut ochleka med det? Funkar väl som bra täckmantel... ??



Vi har inte gjort så mycket i helgen, tagit det lugnt mesta dels. Idag blev det lite kalas firande hos Kristians syster Madelene alias Madde för hon fyllde 26 år idag, hon fick ett presntkort på Sportex och en bukett tulpaner. Först trodde hon att vi gav henne present kortet där för att vi tyckte att hon skulle börja träna... men det var ju inte våran idé utan vi tipsa om att det fanns cykelbarnstolar för bra pris där, och att det var det bidarget var till för fremst men att hon så klart fick köpa vad hon ville. Tacken var 3 st kramar, så jag gissar att det blev en bra present... :)

Som sagt helgen börja lida mot sitt slut, i veckan väntas det med träning, körlektion och jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0