Dags för linser igen

 

Igår var jag på sydundersökning hos Specsavers optik, jag har varit kund där sen jag kan minnas. Tror jag har varit kunde där nästa hela mitt liv. Mina favorit glasögon gick ju sönder för cirka en vecka sen och när jag lämna in dem för lagning så visar det sig att de inte kan laga dem eftersom bågen har utgått från deras sortiment.

Så då tänkte jag att jag nog ska ha linser igen ett tag. Så där av sydundersökningen höger öga hade blivit lite försämrat men det kom inte som någon chock eftersom jag har märkt att jag ser lite sämre. De hade börjat med Lensmail vill säga att linserna kommer komma direkt i brevlådan. Samt tog man Lensmail så in gick sydundersökningen, valde man att ta linser just nu med fick man dessutom ett par solglasögon på köpet. Allt för att sälja så klart.

Eftersom de även har en provmånad på deras linser så tecknade jag dock inget igår eftersom de linser jag skulle ha inte fanns hemma. Kommer bli skönt när man tränar,  kommer bli skönt i allmänhet att ha linser igen. Så man bli lite vår fin :)


Kommentarer
Postat av: Linda

va roligt Mysan med linser :)

2010-04-03 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0