Lördags kväll

Ikväll ska jag och tjejerna gå ut och äta, Carin som har fyllt år vet ingenting. En överraskning helt enkelt! Vi ska testa Carl - Johan's det ska ha renoverat så det ska vara nytt och frächt. Vi tror det kan passa Carin i smaken. Hon giller lite glamuor och glitter, vardagslyx.

Så det ska bli riktigt roligt, funderar på att platta håret, evighets göra men det kan ju var kul med något annat. Var på stan förrut och köpte in ett par nya bomullsleggins. Outfiten blir ev helt svart, med pärlor. Vi får se.. Kameran ska med vart fall.

Nu innan ska jag baka bullar, för imorgon är det Kanelbullens dag, så kan ju va kul med lite hemabakta bullar. Ska testa kusins tips med att ha marsán kräm i bullarna för att få den där kletiga känslan, plus att jag har tänkt göra lite mindre bullar men big size.

Nästa vecka åker jag och mina tetanter till Ullared, ska bli så kul att komma iväg på något. Shoppa kommer jag göra fast med måtte, ska skriva upp det nödvändigaste och lite "julklappar" eller saker till julklappar i fall att man pysslar ihop något. Det ska bli väldigt roligt vart fall, så jag åker till kusin dagen innan Ullared så man blir sammlad trup.

Nej dax att kneppa ihop en deg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0