Hälsoprofilsbedömning?

Segare än segast är vad jag är så här efter jobbet. Kanske var det varma badet som gjorde att man blev ännu segare än vad man var innan?! Men skönt var det vart fall. Blev att avboka första träningen kändes lite tajt, jag vill kunna varva ner lite innan det är daxa tt gå igen. SÅd et blir Cirkelträning klockan sju, ett pass jag inte gått på tidigare eller hade den instruktören innan så det ska bli intressant.

Jag vill ha ett tungt pass, så det verker lite imorgon. Så man sover som en stock under natten. Har skickat iväg ett mail till Hälsoteamet i Hageby med. De gör många olika saker för att främja friskvård. De gör b.la. Hälsoprofilsbedömning, vilket jag tycker verkar intressant. Men vill veta lite mer om, vad det innebär,vad man gör för tester mm. Så hoppas få svar på frågerna innan veckans slut.

Eftrsom det är av intresse, jag gillar ju det mesta som har med Friskvård, kost och träning innebär. Sen är jag ju inte alltid så bra att utöva allt man vet praktiskt. Men som sagt det där testet är av intresse och har varit ett bra tag. Gäller bara attf å arslet ur vagnen. För att göra bättre och tydligare mål med och mot min egen hälsa.

Nej tid för att bytta om till träningskläder, kommun kläderna är inte så funktionella så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0