Gekås here we come!



Imorgon åker Tetanterna till Ullared. Vilka är Tetanterna? Jag, kusin och Linda. Vi kallar vårat sällskap för det så hittar vi på lite roligt ihop tanken är att vi ska ses en gång i månaden och umgås.

Så redan idag åker jag till Kvarsebo, kusin hade ärende istan så då passar det ju bra att åka med henne sen. Även om vi åker förbi här imogon känns det enklare att var på plats på en gång så är det bara att köra på. Har lagt fra lite pakning. Tänker packa så lätt som möjligt, jag ska ju bara vara borta till på fredag!!!!!! Så ett ombytte plus ett par mjukisbyxor. Får dock inte glöma bort åksjuketaelterna det är ett måste om det ska funka. Jag har väldigt lätt att bli åksjuk.

Har man riktigt itur kan jag bli åksjuk från hemma till Maxi eller tvärtom en total sträcka på 5,5km. Alltså det tar ingen tid men fel bil eller fel chuför så är det kört!

Slutade tidigt idag men trots det är jag super trött nu, skulle nog kunna ta en tuplur för att piggna på mig. Men det känns inte som jag har tid med nu ska jag töma kameran, för den vill jag ha med mig. Skriva inköpslista till Ullared. Kolla efter en till laddare till mobilen. Batteriet är ju inte super i den precis.

Sen frächa upp sig bytta kläder, just nu är det ju Norrköpings kommun kläder. Så där läckert. Eftersom klockan redan är 15:30 så dröjer det inte länge till den är 17:30 heller! Dax att göra lite nytta.
Vi hörs på fredag igen, om det inte blir något inlägg innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0