Gå på disco!

Usch det trä på mig att jobba kväll föra dagen efter jobba dag. Jag kräver ju rätt mycket sömn, så då känner man sig hel seg så här på kvällen. Laga mat, vad är det? Nödvändigt ont... Får se kanske blir lite nöd provtantaktigt annars imorgon. Jag borde laga paj och pastagratäng så det finns i frysen lätt tillgängligt dagar som dessa!

Jag ska följa med Jejje till gymmet för att se om man kan får lite mer energi eller om man enbart blir tröttare. Vi har haft disco på jobbet idag, det var jätte roligt!! Mycket förberedelser. Jag kan komma ihåg förr när man gick på disco, man tog på sig det finaste man hade eller något favoritplagg. Hade man tur sminkade mamma lite lätt, sen när man blev äldre gjorde man det  ju själv. Så gick man på disco och dansa, köpte backläsk, hemma poppade popcorne, små chips påsar och vissa godisar. Så satt jag om mina två bästisar på stol och kolla på. Ibland var man vågad och fråga om någon kille ville dansa tryckare eller var med i danstävlingen. Ibland var det uppträdande på discot. Det var tider det början på nittiotalet när man var pytte fansk liten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0