En harmonisk körlektion :)


Idag blev det sovmorgon bokstavligen, hade inte tänkt sova sååå länge faktiskt. Jag vakna första gången av K's väckarklocka vid 8:00. Jag vill inte gå upp så jag vände mig och somna om vart efter. Sen själv vaknade jag 10:10!!! Det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men gissar att kroppen behövde det.

Sen blev det lite upp frächning och frukost. Eftersom jag hade körlektion klockan 12:15. Kände mig lugn och harmonisk inför körningen, nästan inga nerver. Sattdär i soffan och slappnade av, och lyssna på allt runt omkring. Sen kom Malin min körlärare, så gick vi ut till den lilla Clio:n. Hon körde upp till speedway parkeringen, vi körde fast det var lite avspärrat. Det har ju varit SM i Speedway så där av lite flaskor här och var.

Körde en liten runda sen så sa hon : Men du vad gör vi här? Det här sitter ju, nu kör vi. Okey tänkte jag. Visste ju ungefär vad vi skulle göra så nerverna var i styr. Så hela körlektionen på 40 min var enbart roligt, och avslappnat. Men gud vad 40 minuter går fort kändes ju inte som vi han med något. Men Det gjorde vi, men det bästa var att allt kände bra och avslappnat. Hatar när mina nerver springer iväg med mig, energi tjuv! Så efter åt kände jag mig ännu mera harmonisk än innan, skulle nog kunna säga att jag kände mig lite lycklig till och med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0