Middag med mamma och Li



Igår var Mamma och Li på besök, mamma laga mat jag gjorde kolasås. Så åt vi gott och hade det trevligt. Kim svek oss för tjejen. Lite dålig stil eftersom tanke var att alla syskon plus mamma skulle träffas. Mamma lagade helstekt fläskfilé med bearnaisesås, så gjorde vi vanlig sås med men mamma är lite dålig på att krydda så det fick jag göra man vill jag att det ska smaka något om såsen liksom!

Kristian åkte och köpte en ny förstärkare så något Ugly Betty eller Desperate Housewife blev det inte för mig tyvärr, får se reprisen i stället. Det är och Grey's Anatomy är ju helt klart bästa programmen plus Idol.

Söta värmekuddar från natur-produkter.se



Så blev att sitta på Fejjan och spela lite, jag har blivit helt besatt av FarmWill det är inte bra det! Vid tio tiden kasta jag in handduken och tog en tablett mot min mensvärk, värmde på vetekuden och gick och la mig. Somna omgående er eller mindre. Så vakna jag upp och tog bort vetekunden och fortsatte sova. Himla skönt med sovmorgon faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0