!! Saknad: Aloe Vera Gel !!




 

hemsidan för Aloe Vera Gel, kan man läsa : Håll magen i topptrim med Aloe Vera. Innehåller förutom viktiga växtkemikalier även vitaminer, mineraler och aminosyror, om än i små mängder, precis som andra nyttiga grönsaker. Ekologiskt odlad och färskpressad från våra egna plantager. Naturell smak. Mängd 1 liter Kan bara säga så här efter 1,5 vecka utan, jag saknar den! Nu är man ju rena rama fisen igen, usch för att gå runt och känna sig uppsvälld och fylld å luft!

 

Hädan efter måst jag räkna in en burk Aloe vera varje månad så man slipper gasbekymer.  Det är som shampo för tarmarna, för den som har en osatbil mage så är detta lite av ett mirakelmedel, tycker jag. Funkar olika på olika personer. Min kusin mådde jätte illa av det t.ex, och kräktes. Men jag gillar min Aloe Vera Gel! Jag blandar 30ml Aloe Vera Gel med max 30ml outspäd fläderblomssaft, smakar smaskens då. Annars är det lite surt och bekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0