Lördag morgon

Imorse ringde klockan vid 07:20... Var rätt trötte, men piggna till nr jag och E kom till Vrinneviskogen. Var ju dax för henne att springa lite så jag hakar ju på så klart! Testa att jogga även idag, det funkade mycket bättre än sist. Men jag har inte kommit på något bra sätt att andas ännu, för det piper rätt mycket om mig efter ett tag. Vill säga innan man kommer in i andra andningen.  Så de bryter ner mig lie psykiskt, men får jag bukt på det och hittar bra teknik så kommer det gå fin fint sen.

Bara fortsätta att träna på, ska hitta något som man kan ha mobilen i, nu håller jag den i handen för det är lättast annars åker den i baken. Fast den ar ju sitt egna liv den där mobilen, idag stängde den av sig bara så där, fast det fanns batteri, irriterande!!

Sen kolla vi lite på torget, de har många fina pelargoner där nu, vill ha! Jag ÄLSKAR pelargoner, det är så fina Sen gick jag hem till mig och E till sig, frukost och dusch. Så har K's mamma varit här på lunch. Rostbiff, sallad och potatis sallad. Enkelt och lätt.  Potatissalladen var helt ok enligt LCHF med..

Vädret är lite lömskt förrut var det solsken klarblå himel nu börjar det mulna på och blåsa, regn kanske? Nej dax att draa till jobbet snart, ska väl vra lite social innan. K's mamma tog en tupp lur på soffan, skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0