...

 Imorgon blir det spinnigen på kvällen med Jejje och Sara ska bli riktigt roligt då de pratar gott om den.Sen ledig två dagar för att sedan jobba helg. 9-16 hela helgen rätt bra tid faktiskt, men det är väl sista helgen det är så för sen såblir det ändrad tur.

Har fått min auktion på Tradera såld, men jag gick knappst i vinst. Jag hade köpt setet för 307 kr det såldes fr 124kr. Men vad gör an? Man kan ju inte ha saker som är för små. Finns ingen som har liknade strlsom mig heller. Som man kan ge det till, tyvärr. Så det ska jag fixa imorgon så det får åka iväg med posten.

Jag skulle först vara ledig i fem dagar och sen jobba sju, men rätt skönt att slippa det. Nu är allt som "vanligt" igen. Mmm.. inget mer att skriva känns det som, ska vänta på att Jejje ska ringa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0