25 åring numera!



Igår var dagen D, jag fyllde 25 år!!
Jag tycker nästan alltid om att fylla år, igår vart jag mycket firad.
På morgonen i köket lågen en present med en liten kärlekslapp :)
I paketet låg en fin plånbok som jag har önskat mig.

När jag kom till jobbet sjöng natt personalen, sen fick jag två blommor.
En från mina arbetsgrupper och en från brukaren, jätte fina blommer.
När vi var i skolan så sjöng de för mig med, roligt och väldigt oväntat.

Sms:n var många och alla värmde, hemma hade telefonen ringt varm.
Mobilen var avstängd eftersom jag var i skolan och jobba.

När jag kom hem så vart jag mer grattad, Madde kom förbi, sen kom mamma.
Så på kvällen var jag hem bjuden till Angelica som bjöd på färska räkor, mums

Ikväll blir det mer föddelsedags mys med tjejerna, Tacos och tårta. Kanske paket?
den 29:e mars blir det kalas hos Pappa, eftersom de är i Thailand just nu.
Den 4:e eller 5:e april blir det kals här hemma, då kommer mamma sida på kalas.
Li jag åter kommer med tid, när jag vet mer
Sen kommer det vara färdig firat på ett bra tag!!






Kommentarer
Postat av: Vickan

Grattis i efterskott gumman!!! Visste ju att du fyllde när dom var i väg men hade noll koll på vilken av dagarna!!!! Förlåt, Men ett riktigt stort GRATTIS i efterskott!!! Kram från oss 3 (+magen)

2009-03-21 @ 22:31:51
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: My

Ingen fara!! Tack, tack! På söndag (29:e) så firar vi hos Pappa och Gerd, så vi ses då om ni inte har något planerat! Kram

2009-03-22 @ 21:17:42
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0