Lyckad fredag, bio mys och shopping planer

Igår hade vi tjejkväll, mycket trevligt. Vi åt tacos, och Saras tårta. Såg på Let´s Dance och Singing Bee, vid halv elva var jag trött så då tacka jag för mig och gick hem. Jag fick present kort på Nordik, samt två biobiljetter av tjejerna. Jag gillar verkligen att gå på bio så det passade perfekt. Nordik har jag aldrig varit på men nu finns det ju en anledning till att åka och kolla där.

Idag har vi varit hos K's mamma, sen blev det bio. Kollade lite på stan efteråt. Väl hemma igen så blev det nästan dax att börja laga mat. Dagens mat Isterband med potatismos. Var bjuden till Carin på skoauktion med idag, men tacka nej efter mycket velande. På flera sätt vill jag gå, trevligt att göra något. Kan vara kul att kolla på skor, även om det inte är helt och hållet min grej. Träffa folk mm. Den främsta orsaken som gjorde att det blev hemma kväll i stället för mig är det faktum att jag är så otroligt trött idag. Orkar inget vill inget, typ. Så jag kännde inte för det, ska man träffa massor med folk vill man ju vara lite på hugget. Sen hade inte jag tänkt dricka något alls idag, det gör väl med att man redan innan känner sig lite tråkig, det kan ju pigga upp lite annars om man är lite seg i deg.

Vet att brudarna vart lite besvikna, men det får bli en annan gång. Så ikväll blir det nog att spanna i nya Robinson, softa och ta det lugnt helt enkelt. Imorgon kanske man hälsar på Papi. Tvätta fönster ska jag försöka göra med, det behövs verkligen! Så det ser lite frächt ut igen, sätta upp de nya gardinerna. Hade fått min lönespec nu med ( får den på internet) det blir än väldigt fin fin lön, nice!

Men eftersom att det är körkort på G, så behövs alla extra pengar till det. Jag ska gå till frisören den här månaden med, så då försvinner lite där, sen mitt standard besök på Törnrosa så man blir len och fin. Hm. Behöver köpa en vårjacka, samt skor (träningsskor, varddagssko, en finare vardagssko, samt en klackis) men först och främst blir det antingen träningssko eller en ny gå sko.

Var och träna igår med förrästen, lite halv hjärtligt. Testa ett löpband men det är inget för mig, så tirst att nötta på samma ställe. Fel skor hade jag med så fick ont i hällen rätt fort eftersom mina ner tramp när jag fick fort vart rätt hårda. Så jag hoppa över till crossen och körde en stund på den. Det är mer min grej. Sen vart det lite lite styrka, men ska kolla över pass jag går på, för att planera in mer kondtions pass. Eftersom jag behöver sattsa på det för att få igång ämnesomsättning och dylk. Nu börjar det bli vårigt med så då känns spontan promenader något mera lockande igen.

Nej detta får vara alles för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0