Så Dumt!

Började läsa Så Dumt! av Mia Trönblom idag, verkligen en bok ajg fastna i när jag börja läsa. Läst typ 2,5h. Kom till kapitel 5 av 28. Så imorgon blir det att läsa lite mer, den var helt klart värd pengarna. Igår kolla jag även igenom min nya kokbok ordnetligt. Många recpet såg tilltalande ut och enkelt. Skulle inte kännas något konstigt att gå över till den typen av kost.

Jag gillar ju riktigt smör, och vispgrädde så då får man ju ha det i maten rent naturligt :) En på jobbet äter efter LCHF och hennes magkatarr har blivit bättre. Ska kolla lite mer i den och skriva upp lite så man kan handla hem varor. Hostigt värre, på jobbet så var hela min lilla grupp förkylda, förkylda klubben. Så vi hosta och snora i kapp, mer eller mindre.

Nej, det får vara allt för idag. Imorgon blir det kort dag eftersom jag ska ta ut komp!! Sen är det helg igen, skönt skönt!! Bio time i helgen. Bedtimesotories eller Män som hatar kvinnor..  Vi får se vilken det blir, båda ska ses vart fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0