Beställningarna är hemma!

Allt som jag har köpt har nu kommit till rätt adress, Aloe Vera Produkterna var jag och hämta i lördags.



Nu har jag tre lips, eftersom att jag beställde två från en annan återförsäljer. Älskar dessa läpsyl så om nog vill testa kan jag ge bort ett. Aloe Liquid Soap blev en ny favorit, det är nästan halv liter tvål. Så doftar jätte gott, till för änder och ansiktet, man känner sig väldigt ren och fräch efter åt. Den rekomnderas! Aloe Berry Nectar visst jag vad det var innan, ska lägga in den som en automatisk räkning så jag alltid får hem en sådan varje månad. Jag tycker man märker på en gång att den sätter fart på magen och tarmar. Så har man en känslig mage, eller en mage som behöver en knuff, kan det var värt att testa. Jag älskar ju Aloe vera produkter så jag skulle nästan kunna bli säljare för jag pratar så gott om dem.

Igår kom kusin förbi med Alpnearingsprodkuterna.   Har inte testat någon av produkterna ännu så kan inte svar på vad jag tycke om dem. Men jag beställde Bearnaisesås pulver, fotfil som är skålformad så den ska pasa foten bättre. Samt en Carrier oil som man kan anväda vid massage eller smörja in kroppen med så man blir mjuk och len. Det sist nämda är ju något jag inte är kroppsligt, snare torr och narrig.

Imorse var jag och hämta Ett packt från Jotex och ett från Bokus.
Öppnade mitt Jotex paket först, hittar.. detta nedan samt två paket panellängder som är enfärgade, gröna och begie.

Nu är det så att de prickiga gardineran var väl sötta, men jag hade faktiskt beställt rutiga!! Dessa
Ruttigt till köket, blommigt till vardagsrummet. Så besvikelse, men jag har gjort i ordnig returen så senare blir det att gå tillbaka med packet och in vänta de nya gardinerna, igen.

Sista packet, med böckerna stämde. Mia Törnblom's bok Så Dumt! och Doktor Dahlqvists och Airams LCHF- Kokbok

Mias bok tror jag att jag ska börja läsa redan idag, den har jag väntat på. Kokboken ska jag koall igen lite mer noga, det lilla jag kolla på kändes frächt och läckert. Får se om K gillar idéen... Äta nyttigt mår ju alla bra av ovavsätt storlek och ålder.




Kommentarer
Postat av: lillasystrer

har läst mias bok =) den är bra =)

2009-03-04 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0