Nokia 5800 Express Music vs Msn??



Idag fick jag hem ett brev från Posten om att jag hade ett paket att hämta, med en till telefon!! Fan jag har ju bara beställt en , så det hade blivit någon miss. Så den telefonen får ligga kvar och åka tillbaka. När jag köpte telefonen med dess abonemang så fick jag frågan om jag vill ha MSN, jag var lite tvekande tänkte att nja det går nog bra utan. Men så för bara sakens skull så vill jag se hur det såg ut på telefonen för på K's mobil såg det lite häftigt ut. Vi har letat och letat, så idag när jag ringde om telefon nr 2 pass jag på att fråga om MSN. Det vissade sig att det inte finns någon MSN till Nokia 5800 Express Music just nu, men att de håller på att utveckla ett program för att det ska funka. Men de visst inte när de skulle komma.  Då förstår jag varför jag inte hitta någon! Blev att ringa till 3 igen för att kolla så jag inte ska sitta o betal för MSN, men det fanns inget om det på mig.

Men då kan man ju tycka att 3 ska ändra lite på sin produktbeskriving på deras hemsida ang mobilen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0