En hel dag med E

I morse så skulle jag och Emmelie gå till Sockerbagarnas Delkatesser för att äta frukost. Vi tog en promenad till Norr, och gick ner i källaren på huset som bageriet ligger i. Det är ganska mysigt där. Det serverades färskt bröd i olika slag, pålägg var bl.a. ost, korv och kaviar. Så kunde man även ta sill, rödbetsallad, köttbullar mm. Men det gjorde inte vi! Vi siktade in os på macka, te, juice, yoghurt med müsli i stället. Gott och mysigt, lite trevligt att börja dagen med en frukost ihop. Ett av dagens bästa mål om jag får välja. Jag passa på att äta bröd vilket jag inte brukar göra så ofta annars. Utbudet var väl något snålt, även om det som fanns smaka bra.


Spana även in Sockerbagarnas webbshop, massor med tårtor och annat gott!

Nästa gång kanske det blir Elite Grand Hotel i stället för en brunch? Ska kolla upp det, (hade fått mail av dem nu. 120kr/per vardagar mellan 06.30-10.00, lördagar 08.00-11.30 och söndagar 08.00-12.00) var ju super mys med frulle ihop. Inget vi kan göra jämt dock då blir det för dyrt och enformigt.

Efter frukost gick vi ner till stan, där blv det lite shopping. Ett par skor till på torsdag för min del, och en ny bikini över del. Det är inte det lättaste att htta överdl till bikini för min del, den ena jag testa vart lie grotesk. Det såg ut som jag enbrt hade stor byst, så det blev till slut en svart enkel. Utbudet är lite tantvarining när man kommer upp i strl, inget vidare roligt alls. Så får väl l eta efter motvation så den blir mindre bysten.

När vi hade kollat fädig på stan gick vi förbi Emmelie  för att dumpa packning sen gick vi ner till deras röda bil och körde mot Maxi. Duka håller på att sälja ut så E var på jakt efter ett bord plus stolar som hon hade sätt där. De hade kvar bordet E vill a fanns ev även på lagret så hon gjorde en beställning.Ett besök på donken då magen kurrade Igen. Sen gick vi in på ICA Maxi för att leta efter en grenkontakt men vi hitta ingen alls. Sen kände vi oss klar så vi avsluta med en glass på Lindahls innan hemfärd.

Vart en hel dag, mycket trevligt och mysigt. När jag kom hem till mitt så prata jag lite med K sen kort är efter kom syster. Studentveckan så hon är inneboende här, vi prata lite och så. Jag serverade lasange eftersom man inte ska dricka alkhol på tom mage. K gck till jobbet vid sex Li gick iväg vid åtta. Så jag hade en kväll för mig själv, skönt!  Så på Tal till Nationen med Magnus Betner bl.a han är så jäkla rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0