Lista...

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2.Vem var den sista du träffade?
Kina & Cia kusiner
3.
Hur lång är du? 150cm
4. Vilken var den senaste film du sett?
Mitt liv som hund
5. Vem ringde du senast?
Kristian
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Till Li, Hej Hej! Blev du fin i håret och i kläningen?
Jag hade bakat såg du det?
 När kommer du och sover nästa gång?Kram



Svaret på sms:t, Rickard och Li balfina :)

7. Vad är helgens planer? Åka på em fika hos kusin, ta det lugnt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem och vad man ska säga/skriva... men på senaste räkningen hade jag skickat 184st sms det säger kanske en del?
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Mamma är skild x2, Pappa är skild och omgift
10. När såg du senast din mamma?
Jag vet inte, föra veckan tror jag
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/Gröna
12. När vaknade du idag?
06:20 tio min innan väckarklockan skulle ha vrålat


Bengal kattungar, sötisar!

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej jag tror inte det
14. Vilken är din favoritplats?
På stranden vid havet, eller i soffan med kompisar
15. Vilken plats föredrar du minst? Mammas rökiga lägenhet, bojkott!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i ett litet hus på landet, med många fruktträd i trädgården. Med en liten familj.  Jobbmässit tror jag att jag har utbildat mig  i något som har med friskvård, med ett nytt jobb som kombinerat vård, omsorg och friskvård.
17. Vad skrämde dig som barn? Monstret under sängenoch mörkret, Mamma när hon var sjuk


Ensam och rädd

18. Vem fick dig att skratta senast? Någon på jobbet skulle jag tro
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har ingen dator men K har två, en laptop en stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Så lite som möjligt oftast, är så varm av mig
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Har du någon gång spytt på någon??
Ja dessvärre, tror t.om det är två gånger...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
olika beroende på underlag och årstid ;)
26. Är du social?
Japps, oftast

Lindahls glass

27. Vilken är din favoritglass? sorbet, just nu Lindhls glass ...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa och investera i tomt/hus
29. Tycker du om kinamat?
Absolut
30. Tycker du om kaffe?
Nej inte direkt, det luktar gott
31. Vad dricker du till frukost?
Aloe Vera shot och juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Ja, den högra
33. Kan du spela poker?
Jo tror det
34. Tycker du om att mysa?
Lagom är bäst, gillar inte blodiglar
35. Är du en beroendemänniska?
Yes!


Jag är beroende av träning

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn?
Ja
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, som passagerare
40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Saker till träningen, god mat, resa. Mig själv :)
42. Äger du dyra smycken?
Ja, ett armband. Men affektionsvärdet är nog högre ;)
43. Har du någon gång testat narkotika?


Vindruvor, mums!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Vindruor
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kristian är rätt rolig, Malin med :)
46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett i pannan, man ska inte springai träskor i en trapp :(
47. Vad har du för ringsignal?
Danjah - Oh Lord
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?
Nix, pappa kanske har?
49. Flirtar du mycket?
Nej
50. Vart togs din profilbild?
Hemma
51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har inte ens körkort ju!
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej


DanJah - Oh Lord

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Så dumt! av Mia Törnblom, och Den senste kokboken :)
54. Läser du dagstidningen?
Till och från
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej inte just nu
56. Dansar du i bilen?
Nä, men sjunger!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ's webradio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hm något på jobbet tror jag
59. När var du i kyrkan senast?
När Angelica döptes i mars
60. Är du nöjd med din kropp?
Vissa dagar mer än andra
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång?
Nej, Men kommer göra det i framtiden tror jag
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant:
Angelica, Emmelie och Malin
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu?
Tycker alltid om att umgås med alla mina vänner.


Kärlek!

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek?

Hoppas jag att jag redan har gjort! Det finns någon för alla, gäller bara att hitta denna någon!



Jag utmanar alla som orkar ta sig an detta... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0