Spel kväll

Ibland kan man nörda till det rejällt när ingen märker det, jag och E brukar spela Heroes might & Magic då och då, ibland tardet flera år mellan varven men ändå det är något som är återkommande. Igår var en sådan kvll det var E's ideé, jag bangar inte e sådan. Så vi spela och sepla till slut hade det gått 7h sen vi börja spelade. Då förstår jag varför K' kan fastna fram för sina spel ibland.  Vi ska spela lite dag med, det som är synd är att spelet komer igång efter typ 3h.

Spelet går ut på att ta död på sina motstånadre och erövra så mycket gruvor, slott och mark som möjligt. Man bygger upp slottoch sina ame (gubbarna) för att sedan kunna kriga. Det kanske inte låter så roligt, men det är det! Spelet kom 1995, och ja jag tror vi började runt den tiden. Ett helt sommar lov gick åt skogen en gång för Heroes skull.



Spelvideo Heres 3



spelvido heroes 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0