Solat på balkongen :)



www.coolillustration.com

Passa på att sola lie å balkongen medan jag väntar på att mamma ska bli klar. Hon är väldigt seg med att bli klar, sover längre än mig med för den delen. Sen har hon en två timmars procedur innan hon blir klar!
Eftersom jag inte smörjde in mig så sola jag ite så länge eftersom jag är så ljus och bränner mig lätt.
Jätte skönt att ligga där ut och lysna på musik.

Katten vill ju gärna gå ut på balkongen med, men det får de inte. Så jag tyckte jag var smart är jag ställde smultronplantan för balkongdärren för då kunde inte katten öppna dörren. Men så smart var de inte, för när jag skulle gå in igen hade katten hoppat på handtaget så det hade åktner lite. Vill säga att det v ar jätte svårt att få upp dörren. Det finns inget handtag på utsidan av dörren, väldigt ologiskt! Efter att ha brukat lite våld så kom jag in.

Måste fixa det där vi har täntk ha en kedja plus köpa någon form av knopp å sätta fast på dörren så det blir lite enklare och säkrare. Jobbigt värre om man skulle bli helt ute låst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0