Förberedelsernas dag



Går tvätta jag som bara den så allt, verkligen allt blev rent. För man vill ju kunna packa ner vad som helst! Idag är det ett späckat schema. Vid halv tio ska jag vara lite katt vakt, sen vid tio eller efter ska jag och E på stan. Jag har skrivit en kom ihåg lapp så jag inte missar det jag behöver för resan.
 


Vid 11 har jag en tid på Törnrosa för vaxning så man blir fin och len när man är på semester, inte för att jag är värsta håriga men det är skönt att lyxa till det lite ibland. Sen fortsätter vi att gå på stan och äter lunch. Vi klockan 14 har jag en tid hos frisören, ska en bart klippa håret, Så onödigt att färga nu, eftersom solen gör att jag blir blondare.

Efter frisören blir det att gå hem, börja packa, städa lite. Vid 17 tiden ska vi åka och lämna bort de små, katterna ska få på Kattpensionat under semestern. K kände sig mest bekväm i det, efter att ha försökt övertyga om billigare altv så gav jag mig. Det är rätt viktigt att han känner sig lugn och trygg så det blir mindre stress och nervositet.

Kattpensionatet ligger ner mot Valdemarsviks hållet, så katterna lär skrika. Ska ta med lite katt godis som de ska få, de ska få Shiba idag med. Det lilla extra. Sen innan vi åker hem ska vi förbi pappa och hämta två cyklop eftersom jag är som fisken i vattnet.  Det ska blir så kul, och spännande.

Imorgon klockan 21:30 lyfter flygget mot Mallis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0