Alldeles för lång sovmorgon!



Det märks att jag har tagit semster nu, sover till elva om dagarna. Det håller inte!! Eller förvisso är det ju skönt men ändå, Känns lite som att större delen av dagen blir lite förstörd. Så imorgon blir det att ställa klockan, gå och träna på förmiddagen så man kommer iväg lite och kan ta tag i saker sen när man kommer hem.

Igår firade vi K's mamma eftersom hon fyller år den 26:e juni när vi åker på semster. Så vi åt sill-lunch, med tårta som efterrätt. Grädd tråta med jordgubbar hade k's mamma beställt. Lite mycket grädde tyckte nog jag och min mage men god ändå.

Kristian och kricka spelade lite Wii, vi andra kollade på. Jag satt medst och gosa med Angelica. Hon börjar bli rätt rolig nu, hon är 6 månader. Så hon är lite mera med, har ett intressant rörelse mönster. Småtingar är lite gosigga trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0