Pyssel Tajm



I morse började jag klippa och klistra in lösa recept, nu efter lunchen så har ajg fortsatt. Jag gillar att pyssla, jag är en pyssel tjej! Men ibland glömmer jag bort hur kul jag tycker det är. När jag väl sitter är jag helt försjunken i det jag gör. Jag gillar att smala på mig recept, så jag spara ofta Buffé tidningen från ICA eller Mersmak från Coop- koncernen. Men eftersom jag inte har tagit mig tid att fixa och trixa så samlas allt på hög där det inte alls behöver vara.

Det finns fördelar med dåligt väder, man tar tag i sånt man glömt bort! Nu ska det fortsättas att klistras :)

För er andra som gillar pyssel och inredning kolla här

Kommentarer
Postat av: Bea

SV: oj.. det kommer jag inte ihåg just nu men jag kan kolla upp det igen och återkomma med det i ett inlägg så håll utkik :)

2009-07-10 @ 19:43:30
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0