Vi hade i alla fall tur med vädret - igen



Igår var vi på bio, och såg Vi hade i alla fall tur med vädret igen. K tyckte det var en av de bättre filmerna han sätt på länge, han skratta mycket. Jag skratta och tyckte att den var bra och rolig. Det var nästan inget folk alls på bion, vilket jag tyckte var rätt skönt. Då känns det inte så instängt, för vissa hör det särkert tillatt det är trångt. Men om jag slipper det är jag glad. Det blev en påse med nappar, och Popcorne och läsk som bio snackes.

Pappa hade hittat ett gamalt present kort till bio så det funkade så det handal vi popcorne för, sen hade vi fått biobiljter av dem som skulle gå ut " snart" så de anväde vi upp. Men vi kan fortfarnde gå på många fler bio filmer. Skulle komma en "typisk" tjej film som ajg ska fråga Angelica om hon vill gå och se med mig, för den handla om udda mammor :o)

Vi hade i alla fall med vädret igen, har ju fått rätt dålig kritik. Så här efteråt så kan jag förstå varför. Men det handlar ju en hel del om tyck och smak med, fanns de i salongen som garva från början till slut. SÅ rolig tyckte jag inte den var, men den var se värd rolig film.
Vi hade i alla fall tur med vädret - Biltvätten




Vi hade i alla fall tur med vädret - Systembolaget





Vi hade i alla fall tur med vädret - trailer



Här kan du läsa mer om filmen från en kritikers ögon, samt se en annan trailer

Vi hade i alla fall tur med vädret – igen är en svensk komedi från 2008 av Kjell-Åke Andersson och är uppföljaren till den kultförklarade filmen Vi hade i alla fall tur med vädret. Medverkande skådespelare är bland annat Rolf Skoglund och Claire Wikholm.

Nästan 30 år har gått och Gösta och Gun är nu pensionerade. Gösta och Gun ska den här sommaren åka till sonens bröllop. Gösta har precis köpt en husbil som blir perfekt att åka i, men Gun är tveksam och vill egentligen ta flyget. Till slut går hon dock med på att ta bilen och Gösta lovar att inte stressa upp sig, utan att resan ska bli lugn och sansad. Men ska han verkligen lyckas med det...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0