Nyår i bilder

Bilder från nyårsafton,
(Klicka på bilderna för att få dem större)





Mattias, (värd även kallad Herr C )och kusin Kattarina  i bloggen.
Kristian och jag, Johan och Linda

Vi fick tre rätters, :)

(Klicka på bilderna så blir de större)





Hundarna var med på festen,  de gjorde som kusin körde på vatten
De mådde bäst dagen efter!





Dagen efter, nyårsafton. Min moster kom på besök för att gratt Mattias, samt kusin Nina som ej har hamnat på bild med familj. Katarina posar á Leila Lindholm pose



Även jag har blivit fångad på bild, vet inte hur jag tycker om det. Fina bilder från prommenaden, vi såg fyra rådjur. Dock blir rådjuren mest som små prickar på bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0