Onödigt vetande om mig

Fylldes i Lördagen 3/1

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  Kristian
3. Hur lång är du? 150cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?  Ali, men vi ser mycket film kommer sällan ihåg alla titlar
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? " Jag var på stan med Linda igår när mannen insjuknade men dom hade inte kännt något då men vi får se. Hälsa krya på sig till din man! Kram Kram"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a :) Ringa funkar med men sms: är ännu bättre när man vill ha korta svar
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?Skilda, min mamma är desutom skild 2:ggr
10. När såg du senast din mamma? den 26:e dec 2008
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna
12. När vaknade du i dag? 09:00
13. Vilken är din favoritjulsång? Triads ” Tänd ett ljus och låt det brinna”, Jul jul Strålande Jul och Julen är här
14. Vilken är din favoritplats? I bastun efter träningen
15. Vilken plats föredrar du minst? Mammas lägenhet, smoggy
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ett hus på landet, med familj. Med likande jobb som nu
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mycket olika saker vid olika tillfällen, jag var rädd att ramla ur sängen ett tag :)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tror det var på nyårsafton
19. Hur stor är din säng? 160
20. Har du stationär eller bärbar dator? Inget egentligen, men K har båda två modellerna
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nakenfis, eller med underklädder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sover med två st, men totalt finns det 5st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Kolmården och Norrköping ( men först nämnda är knappst en stad, snare hålla)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
26. Är du social? Oftast, pratkvarn
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet, Glace Maple WALNUT
28. Vilken är din favoritefterrätt? Min portergryta, mums!
29. Tycker du om kinamat? Japp, bara det inte är förstarkt
30. Tycker du om kaffe? Det går att dricka men jag föredrar annat
31. Vad dricker du till frukost? Jucie ibland men jag äter nästan jämt yoghurt eller gröt
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger
33. Kan du spela poker? Femkorts poker gills det?
34. Tycker du om att mysa/kela? Nja, så där...
35. Är du en beroendemänniska? Ja man har sina skavanker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? När jag gick i högstadiet hade en klass kompis samma föddelsedag som mig, men numera känner jag ingen (19:e mars)
37. Vill du ha barn? Ja, bebissuget finns
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej inte vad jag vet, eller jo jag har ju följt med Jejje en gång så Ja
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat!
42. Äger du dyrbara smycken? Jag äger inte speceillt många smycken alls, de få jag har betyder mycket för mig
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? De flesta har säsongs uppehåll, men Grey's anatomy, City Akuten, Uglly Betty DHW mfl
44. Kan du rulla med tungan? Typ
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. min lille bror kan var rätt rolig, Malins och min humor ihop
46. Sover du med gosedjur? Nej, men jag har kvar min snuttefilt, dock ligger den i garderobben numera, fick tillbaka en förra året det var nostagi
47. Vad har du för ringsignal? I´m Lonley - Scooter
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Lavalampa
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, jag har inget körkort så jag har ingen anledning att kunna just nu
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inget körkort
53. Vilken var den senaste boken du läste? Maria Eriksson - Mias systrar
54. Läser du någon dagstidning? Norrköpings Tidingar - NT, blädrar igenom den dagligen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Fitness Magazinet
56. Dansar du i bilen? Hur gör man då? Diggar till musiken gör man ju ibland :)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 Trackslistan
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett mobilnr
59. När var du i kyrkan senast? 16 augusti 2008, Bröllop & dop
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? So läraren, Maria?
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Vi bila ner till Italien en gång med pappa, då tälta vi på vägen ner och hem så totalt kanske en vecka en och halv, var scout som barn så vart myket tält och vindskydd då med.



Söndag 4/1

1. När gick du upp idag? Hmm. tror jag vaknade vid kvart i tio.
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter glimrar fint, pärlor är vackra, varken eller
3. Senaste filmen du såg på bio? Patrik, 1,5
4. Favorit-TV- program? Greys anatomy, Uggly Betty, DHW, City Akuten, Maimi Ink, med flera
5. Vad åt du till frukost? Skåne yoghurt med chockladi :) smörgås med stark ost på, ett glas jucie, älskar frukost!
6. Vad är ditt andranamn? Jessica
7. Din favoritmat? Hm, allt som pappa och alla andra lagar! Hamburgare, thailnädskt och grekiskt funkar väldigt bra med
8. Vilken mat gillar du inte? Jag är inte så förtjust i kött, köttfärs
9. Favoritchips? Sourcreme & onion, ocg Grillchips
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Det var länge sen man körde på cd, numera är det mp3 och webradio som gäller
11. Vilken bil kör du? Ingen alls, det vore olagligt om jag körde bil
12. Favoritmacka? Utflykts macka, Baugett med grönsaker och någon röra eller Fräcka frökens brie och salami
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Personer som tror sig var lite mer än vissa andra, gapiga personer är jobbiga i längden
14. Vilka är dina favoritkläder?
Vardag- jenas och linne/top, Jobbet - något man inte är så rädd över, Hemma - Bekvämt mjukisar! Träning - Funktionellt och bekvämt 
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Sydafrika - Kap Verde
16. Favoritklädmärke? Soc när det gäller träningsklädder, annars spelar det inte så stor roll köper det som passar och det jag tycker är snyggt
17. Var vill du dra dig tillbaka? Lägenhet vid havet i något varmt land, så man slipper tråkig höst. Annars i ett hus i skogen kanske?
18. Favorittid på dagen? Eftermiddag efter träning :) Annars förmiddagen
19. Var är du född? I Norrköping på Vrinnevisjukhus
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fridrott och simhop, extremsport. Dock ingen sportnisse vid tv:n
21. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
22. Fotboll eller ishockey? Fotboll
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Mer morgonmänniska än nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr, har dock aldrig betalt för något av det. Men jag önskar mig pedikyr i present mina fötter skulle behöva lite kärlek
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Inget just nu
26. Vad ville du bli när du var liten? Barnboksförfattare, samt illistratör, och konstnär
27. Bästa barndomsminnet? Finns många, en gång hade vi skattjakt på julafton minnes värt :) Har många roliga minen från när jag och min kusin hitta på bus, varför städar man ett hönshus? Mina och E's glana upptåg, åka till småland t.ex. ;)
28. Varit i Afrika ? Nej men hoppas på att få komma ditt någon gång
 29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej
30. Varit med om en bilolycka? Nej, bara åkt i diket pga av halka
31. Favoritdag i veckan? Fredag eller Lördag
32. Favoritrestaurant? Jag har varit dålig kund, så jag har inte besökt så många. Palace får jag välja för där har jag ätit flest gånger.
33. Favoritblommor? Liljekonvalj och PELARGONER
34. Favorit-snabbmatsrestaurant MAX eller Sibylla
35. Äger du en cykel? Ja, köpte den förra året :)
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Kredit är farlig, har inget sådant kort alls (ännu)
37. Läggdags? När man är trötter, mellan 22-23 på vardagarna oftst
38. Senaste personen du delade en middag med? Katarina, Mattias, Linda och Johan och Krisitan på nyårsafton, annars äter jag ju middag med K jämt, inte riktigt samma sak
39. Vad lyssnar du till just nu? http://www.lugnafavoriter.se
40. Favorit färg?  Metalic färger, allt som glittrar och glimar och rosa förstås!
41. Hur många tatueringar har du? En



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0