Helgfritt x 6 :)


Börjar bli lite väl segt att ha bajs ont i halsen morgon och kväll, tröttsamt som bara den. Man blir lixom rastlös av detta, att bara var hemma. Gjorde en upptäkt idag, jag kommer var ledig 4 helger i rad!!! (Rättelse 6st helger!!!) När hände det sist?! Det vart jag riktigt glad för när jag kom på det !!( jag jobbar ju normalt två helger i månaden, alltså jobba två ledig två). Anledningen till attajg är ledig så många helger ärattajg har semster en helg, plus att en annan elg är borttagen. Men vad då lycka? Ska njuta av att var ledig några helger :) 11 april är nästa helg att jobba :P

Igår så var jag hemma hos Angelica, vi såg på Den rätte för Rosing Programmet var lite kul, lite patetiskt men jag vågar 0nog påstå att jag kommer kolla på det igen.  Den skulle Jejjson sola så då passa jag på att gå hem. Hade jag inte haft det där på hakan hade jag kanske följt med.

Märks att man har "kort" hår nu, för jag börjar få panik på det för det är för långt nu!?! Haha, och det är ju egntligen inte så långt i förhållande vad det har varit. Men det måste fixas antingen nu i feb, annars mars. Får se hur länge jag orkar vänta. Så roligt för frissan saatt jag nog skulle behöva klippa mig efter 8 veckor mycket riktigt är det precis så jag känner. Jag skulle vilja lägga lite slingor eller färga håret mörkt igen, men jag vet inte riktigt. Kanske börjar med att klippa det bara, så får vi se vad som händer.



Jag är så sjukt såld på låten jag la upp igår, My Love - DanJah den går på repet flera gånger om, från YouTube Helt klart min nya favoritlåt, lär väl spela sönder den. Jag kan inte påstå att jag har hört den  så mycket på radon, några gånger ( jag kör ju med P3 hemma, för vi får inte in Rix Fm, Mix megapol eller likande, men via boxen får vi det men då måste man ju ha på tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0