Lördag

Söndag, en hel går allitd lika fort tyvärr. Men jag jobbar ju eftermiddag imorgon så då får man lie sovmorgon till, eller inte. Jag funderar på att tvätta lite... Vi får se hur det blir. På hakan är det mycket bättre så jag räknar medatt komma igån med träningen igen nu i veckan. Augustifesten är i veckan med, blir väl att kolla stånden lite snabbt. Ev kolla Karnevalståget.Fyrverkirerna är ju mysiga att se på, nära och bra med :)  Det är ju inte så roligt längre, det är ju mest barn som uppskattar det hela. Bukar ju va värsta fyllan med, inte vidare roligt direkt.

Igår var vi hos Madde och co för en fika med god äppelpaj och Mockarutor, hur gott som helst. Den lilla var på hugget som alltid. Det ser roligt ut när hon försöker gå, man får hålla hennei händerna så vinglar hon lite och grå framåt väldigt bakåt lutad. Men fram kommer man :)

Sen vart det bokläsning, håller på att läsa Matilde av Denise Rudberg. elt okey bok även om e andar har varit bättre. Men den funkar. Sen blev det att kolla på film Twilght, och Are We Done Yet? Den första filmen tycket jag var väldigt bra, andra filmen var rolig det är en efter följare till Are we ther yet? Med Ice Cube bl.a.

Ja sen var lördagen förbi. Insåg igår att jag behöver sortera bland mina bilder med. Jag tar ju ofta bilder och mycket. Så lägger jag över det tilldatorns externa hårddisk, Ibland sorterar jag de ibland inte. Så nu fann det mängder med bilder att fixa iordnig på. Ska göra det någon dag för att sedan bränna back up skivor till bilderna. Skulle ju bli rätt ledsen om alla försvan.

Idag ska vi till kusin i eftermiddag hon ska ha smink party, Mary Kay. Kristian ska passa på att skjuta med luftpistolen  där ute på landet. Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0