Trött, tröttare, tröttast?



Idag när jag kom hem från jobbet vid fyra var det som luften gick ur mig totalt. Jag är så seg och trött så det känns bara jobbigt. Har försökt plocka lite här hemma det går så där, gör lite sen hamnar jag här och läser bloggar typ.  Lyssnar på Céline Dion på Spotify man kan ha det grattis mot att det kommer lite reklam då och då. Men det finns det mesta där.

Bloggen har haft låg prioritet i veckan, vi har varit och lagt i kräftburar i måndags. Det var mysigt, K och jag var på en ö medan de andra jobba :) Tränat två gånger, bättre än ingen gång. Men än är vi inte på optimal nivå när det gäller träningen. Vet inte alls vad jag kan ha gjort mer varit hemma.

 Nu är det helg igen, den här veckan gick fort. Det var dock väldigt segt att gå upp i morse. Jag gillar att jobba kväll då och då för då får man sovmorgon. Men när jag hade det i onsdags så valde jag att gå upp tidigt för att gå å träna i stället.
Imorgon ska jag sova ut! Sen ska jag tvätta, sådant som hör ledighet till dessvärre. Vi har inte varit och handlat hem någon mat och likande ännu heller så det behöver vi göra imorgon. Om vi får tid över ska vi kanske åka ut till pappa och Gerds land, det kommer väl bli nya helg sysslan. Söndag ska vi till Eskilstuna med Madde och Angelica och K's mamma. Bilen är full med andra ord, Kristians mamma Kerstins syster Britta bor där som vi ska hälsa på. Äta gott och säkert se på något roligt. Ser jag fram emot!


Från en annan kväll i soffan, jag är kortast så jag får den minsta soffan ...

Nej allvarligt nu ger jag upp, en dusch och man kanske känner sig både fräschare och piggare?  K är iväg på "Av Tacknings fest" jag hade tänkt spendera min kväll med Jejje men hon verkar jobba för fullt. Hade kanske planer för idag med. Så blir att lägga sig i soffan och hoppas på någon film, eller lägga sig i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0