Trötter

Hallå Bloggen!

Gick upp vid 05:25 så börjar bli skapligt seg nu. Så var det taxi strul när jag skulle åka hem, så blev ju kvar på "jobbet" en timme extra. Så strula det lite till med den mailen, så jobbigt. Så nu har jag en del att göra imorgon när jag kommer till jobbet i stället. Kan ju vara kul det med på en fredag kväll???

Om et tag ska jag träffa Angelica, vi ska gå till Sara och hälsa på henne lite. Var evigheter sen jag såg henne sist. Annars blir det lugnt, Trött och seg är namnet på mig just nu!

Igår så rensa jag garderoben. fick ihop två plastpåsar med kläder + en jacka. Inte dåligt det, synd bara att jag inte köper lika mycket kläder i samma takt som jag rensar och kastar. Har för mig att jag rensa garderoben förra året med...  Emmelie ska bli min "personal shopper"  så ska spar ihop lite pengar så skajg möta upp henne i Stockholm efter att hon har haft en kort dag så ska vi shoppa lite. Kan ju blir rätt lyckat, utbudet är ju lite större där även om man budget handlar.

Jag behöver typ en ny garderob så vinna lite extra stålar skulle inte var alls dumt. Men så lär det ju inte bli direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0