I dag

Idag är det att jobba fredag kväll, gör mig inte jätte mycket de kan vara mysiga. Sen ledig helg, känner mig som sju svåra år, eftersom jag inte har tränat på hur länge som helst. Vilket leder till trötthet och orkslöshet. Så nästa vecka blir det att träna igen. Sara funderar på att bytta gym till World Class i stället jag funderar på att hänga på. Man skulle ju kunna ta någon "porv- vecka" eller liknade för att se om det är något man skulle gilla.

Det ligger ju lite åt fel håll men ändå... Kan ju var lite insperande och testa något nytt ställe med nya pass, mer pass och bättre öppet tider. Mitt kort går ut i april som först så det är ett tag kvar. Men då hinner man ju testa lite andra ställen med för den delen. Får se hur det blir.

Har ringt till körskolan idag med, de vill att man skulle boka upp sig för lektioner 2-2,5 månad innan man har tänkt börja. Så det är snart tid för att gör det. Ska bara vänta på att schemat på jobbet är helt klart vilket det är snart. Då är det lättare att boka upp sig nu vt man ju bara "typ".  Ska bli så kul!! Tut tut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0