Vårsol och glass



Igår var det super härligt vårväder, ny vårjacka är in köpt. Madde dina presentkort på Kapahal var perfekta! Igår när vi var ute och gick på jobbet så vart jag glasssugen. Det var soligt och skönt ,coh då passar en glass bra in.

Krisitan skulle skjusa ner S till Viken för han skulle hälsa på sina pappa som är dönde, lite laddad stämning i bilen, men det gick bra. Medans S hälsa på sin far så åkte vi ner till Valdemarsviks Centrum ( vi snackar bonhålla, deras centrum är storgatan, med några affärer. Allt är dött!!!

Väl där nere gick vi till den heliga grillen Sålunda, där har man käkat många burgare genom åren. (Mellan jag var 15-18år så var jag jämt vi Viken, hade kille och kompisar där , så jag är välbekant med bonhållan) Vi tog varsin Glace Maple WALNUT från Sia glass. Gräddglass med kanderade valnötter och lönnsirapsås i chokladdoppat rån.

Sen blev det fönster shopping, de har jätte många fina söta affärer där nere. Mycket hantverk, affärer med lantlig inredning. En söt liten blomaffär. Det är välidgt gemyligt och rart, dock folktomt.

Butiken INREDET, kommer mina fönster shoppings bilder ifrån. Här nedan


En butik i kusin stil, tror att hon skulle gilla den mycket. Hon har lite lantlig stil hemma blandat med modern, väldigt snyggt. Fanns mycket fint att spana på genom skyltfönstret vart fall. Sen efter att S även hade besökt sin mamma så åkte vi hemmåt. Mot Norrköping igen. När vi åkte in mot stan så var det jätte fin solnedgång, himlen skifta i massor med fina färger, rosa, gult, blått, lilla.. Jätte fint. Lite svårt att fota från bilen, så vissar en annan fin solnedgång som ajg gitta på google.




Kommentarer
Postat av: Kusin

Åh, vilken mysig butik! Kanske blir en sväng till viken framöver :O)

2009-04-02 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0