Ikea :)

Igår var vi på Ikea, vi åkte ditt till när de öppna så det var knappt något folk alls. Vi gick och spana på framtida kök och liknade möbler som man vill ha i "huset".

Det vi köpte var:  En liten byrå, för smink, smycken och kläder, Dvd- ställ, bakform, en sak att ställa disk i, råtta till Angelica, skohorn, krokar, örngott
     



Sen åkte vi förbi Bruger King för våra magar började kurra lite. Jag hade aldrig ätit på Burger King, men jag är ju väldigt förtjust i hamburgare så det var gott! Sen åkte vi hem till Norrköping, Ikea ligger i granstaden Linköping.  Vi åkte förbi stan för att kolla efter solgalssögon till K, vi var först inne på Synssam för där hade vi 10% rabatt via Idrottsrabatten, men K tyckte det var lite dyrt. Så vi Gick till Team Sportia, där vi hade 15% via Idrottsrabatten. Så där hitta han ett par solisar, jag hitta ett par skor. Men när jag har provat dem hemma lite mer känns de dock ändå lite trånga är inte helt nöjd eller lite osäker så ska lämna tillbaka dem idag.

Efter en runda på stan åkte vi till Madde och co, Lilla Angelica fock sin råtta. Den smakde gott :) Precis som mina och alla andras fingar gör just nu. Madde bjöd på Pizza, hemma gjord. Gott i gott gott! ( Alldeles för mycket flott mat den dagen, så nu är kvoten anväd för den här månaden) Efter några timmar där så åkte vi sen hem, väl hemma somna Kristian och jag satt och blogga ( ett inlägg som kommer senare när det är klart) .

Efter några timmar plinga det till i mobilen, det var Jejje som fråga vad jag gjorde. Inte mycket så blev att gå hem till henne för att se på Robinsson, och hon bjöd på sallad och pasta. Och cheescake som efterrätt, så värsta gottar dagen med andra ord.  Det  var min lördag det.

Idag är det inga planer mer än att gå upp tillstan och lämna tillbaka  skorna, ev ha picknick med Jejje och sara, köpa present till Sara efter som hon fyller år idag. Sen box i eftermiddag. Så den här söndagen lär väl sussa förbi i hög fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0