Lördag, tränat och vart på stan med Malin



Vacke bild, på morgon dimma


Imorse vaknade jag tidigt tidigt och trodde jag hade försovit mig, undra var för inte klockan ringde... jag trodde nämligen att jag skulle upp o jobba. Sen kom jag på att det faktiskt var lördag och att jag var ledig :) Men då börja ju förstårs katten hålla på... Han är väldigt sällskapsjuk, och anser att man ska vakna vid fyra på morgonen som han, så han bits/river i fötterna och så där. Inte roligt alls..

Vaknade innan klockan skulle ringa. Hade ställt den på 08:55 eftersom jag skulle iväg å  träna vid 10. Träningen gick bra, var spinnging/styrka. Lite nya övningar som var roliga till viss del lite svåra, men så är det alltid innan tekniken sitter. Var en äldre dam som var och träna för första gången, lite roligt när folk börjar träna även på ålderns höst. Dock hade den är tanten mycket klagan i sig, men det blir nog bättre. Bara slå bort och fokusera på sitt egna.


Spinning börjar bli en ny favorit

Malin kom och hämtade mig vid gymet, så åkte vi till hennes mamma och dumap lite saker. Sen åkte vi ner till stan, gick till Pause och åt lunch. Deras sallad är oftast jätte god, även om en saftig hamburgare eller flottig pizza med hade suttit fint. Men Malin är ju med i viktvätarna så då måste man ju stötta henne och ta mer vv vänliga alternativ, dock är det ju bara bra för mig själv med. Tog inte ens läsk för jag inte vill sukta henne, plus att jag gillar bubbel vatten till mat ändå.

Sen sprang vi på stan i typ 2-3 timmar, för att leta efter klädder till Malin då hon skulle på bröllop, Efter mycket om och men så hitta vi en jätte fin outfit som verkligen var hon. Jag testa en tunika/top på Kaphal som jag var rätt nöjd med såden ska jag ev köpa vid lön. Får se, finns ju alltid massa snyggt när man inte har pengar sen när man har pengar har allt försvunnit. Hitta även 80-tals outfit, till träningen. Ska nog spöka ut mig, kan ju vara lite roligt. Hittade gräsliga tights på Åhlens samt en eko tröja som var fin... Borde kolla på Myrorna med, men dagens mode är ju välidgt 80-tals insperarat.
Måste till lägga att det märktes vilket datum det var när man var på stan, panosnärs invasion! De har ju fått "lön", de plus de som får från försäkringskassan, så massor med äldre damer och herrar var det påstan plus alla barn familjer. Jobbigt!

Testade Christina Aguleras - Inspire den lukta riktigt gott även om den lukta starkt. Men helt klart något jas kulle kunna köpa.



Efter stan åkte vi hem, eller jag fick skjus hem. Så har jag kollat lite på aftonbladets sida. Har fått ont i halsen, typiskt.. Så hoppas det lägger sig, så det inte blir värre. Då kan man ju inte träna, då får jag väl gå ut o gå nästa vecka i stället :(
Nej ska seg i dega lite, kanske ta en frukt, eller göra lite te och ta något mellis. Ha en bra lördag!!



Mys med katterna blir det med förstårs :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0