Ont i halsen



I lördags efter träningen kände jag att det gjorde ont i halsen, men tänkte det går nog över. Igår kändes det fortfarnde men inte så farligt. Idag är det värre :(  Det gör ont när man sväljer ,det gör ont när man inte sväljer. Men vad ska man göra det är ju förkylingstider, hoppas bara inte det blir värre eftersom jag jobbar mycket denna vecka samt helgen. I helgen finns det inte direkt någon annan att ta till heller tyvärr...

Ätit halstabeltter av olika slag, såg igår på reklamen om en halstablett somtog bort det ond i halsen som kom från Apoteket. Nu är bra tillfälle att testa för att se om den funkar!

På vägen hem från jobbet köpte jag nyponsoppa, o glass. Gott för halsen och magen. Imorgon ska jag följa med o ridda på jobbet, har aldrig gjort det tidigare så det ska bli spännade, hoppas bara jag slipper ridda. För det vill jag inte, jag och hästar... Hmm nja, tycker väl att man kanske ska ha suttit på en häst mer än en gång så man vet hur det funkar, eftersom man har avsvar för en till upp på hösten. Men vi får se, hur det blir imorgon.

Igår beställde jag hem panduro katalogen, för att få lite pysselinsperation... Har kollat runt på många fina bloggar med pyssel anda, då blir min pysselådra lite aktiverad och känner ett visst sug. När jag  var ungre pysslade jag jämt, numera händer det även om det inte är allt för ofta. Ex gör egna kort ibland, bild kollage som blir julklappar.. Så hoppas jag får katalogen snart så man kan sitta o spana på allt man vill köpa.

Nej halsen värker, efter ett samtal med M. Dax att värma på lite nyponsoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0