Alla Helgona helgen vankas



I helgen är det Alla helgona helgen, vilket innebär att jag och K har varit tillsammans i 7 år, det är lång tid det. Fast det känns inte direkt som så länge, så det är ju verkligen något posetivt! Vi är dåliga firare, och inte vidare romantiska av oss... Men i helgen blir det jobb för min del, och ta det lugnt äta gott och bara vara :) Vi ska ju gå på Magnus Betnér sen den 21 nov, bokat o klart nu!! Ser jag verkligen fram emot.

Vi var bjudan på Halloween party ute i Kolmården, tyvärr kunde vi inte gå. Hade ju varit dö skoj annars, träffa lite nytt folk trevligt folk desutom. Får bli en annan gång, men kul att spana på lite outfits om man hade gått. Blir lättar när vi är två som har körkort sen.



Kunde varit häxa, fast med snyggare skor





 Snövit, kanske ?


Prirat?



Rödluvan?

Rödluvan och Pratkvinnan var de dräktern jag föll mest för när jag kollade på http://www.clazzyfashion.se man kan ju alltid ha leggings lixom. Men det är där är inget jag behöver fundera över eftersom jag tänker inte klä ut mig när jag ska jobba! På Buttricks hemsida http://www.buttericks.se hade de mer festliga outfits.

Allt för nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0