6 års Kärlek



Sju år har vi nu delat ihop, det var en rätt krockig tid till en början. Sen har det mest varit bra, eller bättre. Men som i allt så har man sina upp och ned gånger. Vore ju väldigt konstigt annars?? Vi har inte direkt någon "dag" så där. Mer än att vi blev ett officellt par när det var Halloween 2002. Alla som kan räkna inser att det är ju nog bara 6 år. Vi har dock känt varndra i 7 år eftersom vi träffades på Nyåret. Lång tid är det vart fall, ett år ditt eller hitt har ju inte jätte stor betydelse, så länge det är åt det bra hållet :)


2003 Balen


Bilder från Balen 2007
Balen

På den skolan jag gick gymnasiet Anders Ljungstedts Gymnasium är balen mer än bara ett fylleslag. Något som har tradtioner sen lnågt tillbaka, jag vill givetvis dansa bal. Jag och K var icke ihop ihop, så när jag skulle fråga om han vill så var det inget han roppa högt om och sa jo visst. Utan tyckte jag kunde dansa med någon killkompis i stället. Men efter mycket om och men så ställde hna upp. Vi var på Några danslektioner var alltid lördagar, men under den tiden jobba K mycket helg så vi kunde nästan aldrig gå på dansträningen så tillslut blev jag blomster flicka och K fanbärare. Balen var i maj, kommer ihåg att min klass kompis var höggravid men de dansade ändå :) Det var en häftig dag, dansen hölls i det som idag är Cloetta hallen, där de spelar ishocky. Präktig middag, väldigt kul kväll. Skulle inte velat missat den...



Kroatien 2004, 28 juli

Kroatien, Zadar

Våran första (hittils ända) utlands semster ihop. K hade varit som längst till Polen, så det var en häftig resa för honom att komma lite längre bort. Vi bilade med Pappa och Gerd, vi var borta i 3 veckor. Underbart skönt, men i slutet av tiden började man länga hem faktiskt. På bilden firar vi K's födelsedag. I sommar ska vi åka iväg någonstans där det är varmt, fast utan pappa och Gerd!


Nina och Fredriks bröllop 060225

Bröllop

Vi har hittils varit på 3 bröllop, det har varit mina kusiner som har gift sig. Nu har det varit ett bröllop per år med start 2006, nu lugnar det nog ner sig några år. Bröllop är oftast trevliga tillsällnigar, lite lång dragna men roligt.



Muppar oss, på väg hem från Skåne ( varit på bröllop nr 3)

Muppar oss
bilden är från i år, vi gillar att goffa oss, vara lite nördiga och skoja. Vi är nog rätt töntiga ihop så, men det ger glädje i tillvaron. Ett skratt är ju aldrig fel. Så det kommer vi fortsätta med... :)



Carins 25 års fest

Har inte så jätte många bilder på oss ihop, mener detta är några, de kommande åren får man väl jobba på att hamna på samma bild ihop oftare!




Elvis Presley - Return to Sender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0