Onnsdags mys



Igår var jag ledig eftersom jag jobbar i helgen, passade på att träffa farmor. Hon bjöd på ungspankaka, som var mycket god. Hon hade råkat göra så den hade fått lite myckt färg tyckte hon, själv tycktajg bar det smak godare då.  Hjälpte farmor med att sätta upp gardiner, vilket ajg aldrig har gjrot tidigare för det har K gjort, han är ju längst slipper man stå på stolar.

Så flytta vi på farmors matsalsbord, och la in mator som honhade haft ute på vädring. Sen tog vi en kopp kaffe och en bit äpplekaka. ( Jag dricker bar ytterst lite kaffe, och det sker hos faromor altv om jag jobbar natt) Det börajde ju söna hos farmor. När jag såg det så vart jag helt varm inom mig, den känslan är verklgien härlig att se den första sön falla. Mindre rolig att gå hem i dock.

På vägen hem messade jag med Jejje, hon fråga om jag vill komma på en kopp te, efter linte fundering så gjorde jag det. Men en kopp te blev till en helkväll med mys. Vi gick till tobaksaffären föratt hämta mitt packet från Jotex, med julgardinerna. Så handla vi lite snacks som vi skulle ha när vi myste med film. Så gick vi hem till mig, för att hämta film. Min lille syster hade joniat oss, hon försåg sig med lite amt eftersom hon vr hungrig.

Efter mycket strul med film, så hamna vi till slut hos Jejje för att se film. Vi såg Mamma Mia, den var rätt bra faktiskt. Även om vi alla trodde den skulle var bättre. Jag tyckte den var underhållande, de hade lagt upp filmen på ett humoristiskt sätt. Var fasktis en el två ABBA låtar jag inte hade hört. När klockanvart nio så såg vi på Greys Anatomy sen gick jag hem.

Så var den lediga dagen över, inte hade man gjort något hemma precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0