Tränat, varit på kalas och drömt



Igår var det träning på högnivå, gymet firar ju 25 år så det är 80-tals vecka. Rätt roligt, alla instruktörerna hade spökat ut sig. Passet var 80-tals insperarat rätt roligt pass men när man inte får kolla påsig själv i spegeln utan ska kolla in ivägen då blir det krånligt för hjärnan... Var ju två veckor sedna jag var och träna pga förkyling så det känndes bra igår. Idag känns det att jag har rört på mig.



Idag börjar jag 13:00 vid Sambyhov ska ha Ergonomi kurs 13-16 sedan jobba 16 - 21:30 problemet när man börjar så pass tidigt är att jag sällan hinner blir hungrig innan jag ska jobba. Eftersom jag måste ju åka/cykla vid 12:15. Så får väl äta gröt eller något innan, och sen köpa någon lunch. Tänker ju inte ställa mig att laga mat när den inte kan var i kylen på över 4 timmar det är ju inte dö frächt lixom.

I söndags efter jobbet åkte vi till Kvarsebo, för att kalasa lite. Min moster, hennes man, samt min kusin och även min kusins man hade/ eller skulle fylla år. De fyller inom loppet av två veckor så de brukar slå ihop det mycket praktiskt. Vi fick riktig söndagsstek, så himla gott. Jag gillar verkligen husmanskost.... Anki börjar verkligen ta efter mormor ( jag kommer väl bli likadan med efter några år) Så först fick vi söndagsstek, sen fick vi marängsviss och fruktsallad ( var länge sen jag åt det så det var himelskt gott) sist men inte minst så vart det te/kaffe och tårta. Gissa om vi var mätta i magen sen?!



Som tur var så åt vi ju länge, vi åkte hemmåt vid  21:30 det var rätt halt ute och dimmig på sina ställen så vi var hemma ca en timme senare. Trevligt var det vart fall, jag gillar ju verkligen kalas. Under kvällen så hade min kusin Katarina prata med mig om ett riktigt intressant grej, samt hennes Man Mattias med Krisitan. Ett litet hus med perfekt läget, som om några år kommer behöva ny ägare med viss renovering krävs ju för att få det lite frächare. Så jag drömde o amtt vi blev husägare den natten. Men man vet ju inte ,vad som helst kan ju hända. Skulle ju vara helt perfekt vart fall, bo på landet men ändå "centralt" nära till skog, närbutik och vårdcentral samt super nära till bussen. Vi får se, vi får se allt kan hända.

 


Detta är inte "huset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0