Magnus Betnér


I fredags så var vi och såg på Magnus Betnér "Tal till Nationen" som hans turné heter var jätterolig, med politiska vinklar. 90 minuters humor :) kan det bli bättre?? Knappast. Johanna och Henka hade med köpt biljter så de skulle med kolla så vi var med de innan.

Så innan vi träffade dem hade jag tänkt ta ut pengar, eftersom vi skulle äta på Världens Bar, (inte mitt förslag). Vi gick till en atomat vid Handelsbanken, jag är ävl lite mer yrr än vanligt. När vi kommit nästan ända fram till De Geer så säger jag,
- Fan Kristian, jag tror jag glömde ta pengarna... Små panik, kollar plånboken, mycket riktigt jag tog bara kvittot.
 
K lägger lite väl valda komentarer som jag inte orkar höra på just nu, var ju trots allt 500kr som jag bara slavarde bort, eller "gav" bort till personen som stod bakom. Inget rolig vart fall, så det fick bli K som bjöd på mat i stället för jag. Bort sätt från den insidenten så var  det en väldigt lyckad fredags kväll.

Maten på Världens bar  var jätte bra, man fick mycket mat för lite pengar. Det säger amn sällan nej till om det ör gott. Dock kanske det inte var ett ställe jag skulle gå till för att "gå ut och äta" för det var lite väl bohemsikt för min smak. Jag stak ut rätt bra med svart klänning och glitriga strumpbyxor, de flesta andra såg ju rätt bohemiska ut lixom, eller som hämtade från en 80-tals film. Men maten var god, bordet var roligt. Det var ett glas bord med små lappar under som folk hade lagt ditt, stolarna var biostolar, så man satt rätt uselt vart fall jag som är kort.

Efter Magnus Betner så gick vi hem, jag skulle upp och jobba dagen efter. Lite klipp med Magnus Betnér, har ni samma humor som mig? Alla klipp är från www. youtube.com
Magnus Betner - Inget är heligt - Jesus är gay


Magnus Betner - Fittpiercing


I ditt ansikte : Ståupp i Moskén, Magnus Betnér


Magnus Betnér om sin bisexualitet i The Vocie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0