Ljus i mörker

Lördag, Alla helgonas afton är det med.. Igår var vi till Östra Eneby Kyrka för att sätta ljus på K's morfars grav. Så mysigt med alla ljus som är tända på gravarna, det lysser ju verkligen upp i mörkret. Sen åkte vi förbi pappa, där jag fick reda på att de tagit bort Yatzy, hon har v arit dålig ett tag och det blev tyvärr bara sämre. Men idag skulle de å hämta en ny bengal, så de kommer ha två yrrväder som leker hemma hos dem. Så vi kommer väl åka o kolla på lilla Sahara när det finns tid.

Tog med oss Racletten och åkte hem. Satte på Tv och lyssna på Idol medans vi gjorde mat, Tacos blev det. Det är gott om man inte äter det för ofta, men nu var det ett bra tag sen sist. Så kollade vi på Idol, mina favisar är nog Kevin och Alice. Även om många är väldigt bra, jag menar jag sjunger ju som en alkis tycker min lille bror så jag skulle ju då inte bli någon IDOL.

Min fina höst jacka har gått sönder :( Fickorna har varit trasiga ett tag, men igår så gick dragkedjan sönder, den sprack upp. Sen så hade den låsnat en bit från där den sitter fast. Som tur var så visste jag att jag hade kvittot kar så leta fram det idag, tänkte åka och reklamera jackan efter jobbet. Stan har ju numera öppet till 17:00

Nu ska jag göra iodring det sista innan jobbet, ta fram vinter jackan, matlåda, fpå med höstjackan... mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0