Vårdcentralen + Smådjurskliniken

Idag ringde jag till vårdcentralen imorse, kände att det var lika bra... Har fortfarnde "ont" i körtlarna vid halsen och upp mot öronen. Så de ska ringa tillbaka  vid halv tolv.. Två timmar "vänte tid" för att de ska ringa, annars brukare de ringa rätt omgånde. Men men.. kan inte ha tur jämt.  Ska väl laga mat snart med, så det blir gjort..

Igår åt jag och Angelica på Max det var gott , men det kommer inte ske att jag gör det på ett bra tag igen. Eftersom allt kom upp igen..

Har ringt till Smådjurskliniken med, fick en tid på torsdag. Våran gamel katt Gustav är runt 18 år om inte mer.. Så han ska få genom gå en allmän hälsokontroll, för att se hur han mår. Ev blir det även blodprov för att se njur status. Jag tror ju at han behöver få somna in, att det börja bli dax för det. Men det är så himla svårt när det är K's mammas katt, hon förstår ju inte eller kanske inte vill förstå att han behöver få komma till katt himelen. Så därför måste vi kolla allt innanhan får somna, så man vet att att vetrinären har sagt att det är bäst för katten. Kommer bli en tuff perido efter för hans mamma.. för oss med som ska förska trösta henne, hon komemr väl tycka att vi är värsta martyerna.

Nej förberda maten så det bara är att slå på den sen, vi ska åka o handal idag med, hoppas jag. P-möte 15:00 med, känns helt okey. Lär bli intressant... Vi ska grilla hos Ann-Louise med trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Soha

Tack så mycket för tipset :)

2008-05-26 @ 16:08:56
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0